EN. ABD RAZAK BIN RASDI, PMC

JAWATAN : GURU BESAR

OPSYEN : PENDIDIKAN SENI

TARIKH BERKHIDMAT DI SEKOLAH : 10/05/2010

Perihal SKDC
Sekolah Kebangsaan Desa Cempaka Bandar Baru Nilai Negeri Sembilan

2 Responses to EN. ABD RAZAK BIN RASDI, PMC

  1. Salam Sejahtera Tuan Abdul Razak,

    Saya mengikuti perkembangan SKDC dengan begitu minat sejak awal thn ini..Perubahan demi perubahan berlaku dan saya sendiri pun tak perasan kewujudan laman web sekolah ini pada mulanya.

    Pada awalnya, Saya dihimpit dengan cerita negatif sahaja tentang sekolah ini apabila membuat keputusan meletakkan anak sekolah disini. Ditambah pula melihat keadaan sekeliling sekolah yang kurang terurus sebelum kehadiran cikgu awal tahun ini terutama tandas dan bilik persalinan yang rosak dan berbau kurang menyenangkan setiap kali saya jejak masuk ke sekolah!!

    Tapi ada sinar harapan kembali menerangi sekolah ini. Perubahan yang berlaku ini juga diharapkan dapat mengubah minda guru-guru juga agar mencapai kecemerlangan sekolah bersama Tuan Abdul Razak.

    Kecemerlangan berterusan UPSR sekolah dan pembangunan sahsiah pelajar memerlukan pengorbanan besar dan saya percaya jika momentum berterusan, kejayaan pasti milik SKDC.

    Akhir kata, semoga SKDC suatu hari nanti mendapat pengiktirafan demi pengiktirafan hasil dari usaha gigih sejak Mac 2010.

    Sekian.

    Mr.FoodService

    • nba4040 says:

      Salam Sejahtera,

      Terima kasih kerana melawat laman web sekolah dan untuk komen-komen Tuan/Puan ke arah kebaikan sekolah.

      Diharap dengan sokongan dan kerjasama ibubapa serta murid-murid dan warga sekolah, kita dapat sama-sama membawa sekolah ke arah kecemerlangan yang berterusan.

      SEKOLAH KEBANGSAAN DESA CEMPAKA

Tinggalkan komen